Frosseri

Jaha ja, då var man där, mitt i frosseriet!
 
Började igår med att på en arbetsfika äta mackor med tjocka skivor med ost, det hade väl inte varit så farligt om det bara hade varit det.
 
På eftermiddagen slank det ner en macka till, vilket inte heller varit så farligt om jag hade slutat där.
 
Jobbade sedan över och skulle då gå till ICA och köpa någon sallad typ, på vägen dit ligger en pizzeria och jag sparade lite tid genom att gå in där.......köpte en kebabrulle, borde ha slutat med det.
 
När jag sedan kommer hem är jag tokigt godissugen......småsnickers finns i skåpet tar fyra stycken.
 
Men idag var en ny dag ....... som fortsatte i ännu värre frosseri...
Lunch på Maxi med tai buffé, glastrut på eftermiddagen eftersom jag inte hade någon frukt, hemma bestämmer vi för att det får bli grillat kött, potatisklyftor, tzatziki i obegränsad mängd och medan jag väntade att maten skulle bli klar klämde jag i mig en hel ölkorv.
 
Mätt och belåten hamnar jag i soffan och efter en liten stund kommer godissuget......Kanske familjen vill ha glass och kanske de vill ha stora strutar med choklad och dajmglass? Jorå visst vill de det!
 
Cyklar bort till ICA och handlar tre Dajmstrutar och fick dessutom med mig en Starbar (en chokladbit).
 
Nä, nu blir det skärpning, i morgon blir det mycket vatten!
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Känner så igen mig!

2013-05-18 @ 09:29:59
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0