Galen!

En sådan där dag som dyker upp ibland........
 
..och då oftast ihop med att jag suttit i möte hela dagen.
 
På förmiddagen bjöds det på macka till kaffet, låter inte så farligt men väldigt onyttigt och vid den här tidpunkten på dagen brukar jag ta en frukt.
 
Lunchen äts ute på tai och de portionerna är tre gånger så stora mot vad jag borde äta.
 
Så kommer kaffet på eftermiddagen där det bjuds på muffins, inte så där små muffins nä stora med blåbär och sylt.
 
Hemma sitter jag och är så godis sugen efter att jag ätit en potatiskaka med broccoli.
 
Äh, allt är ju ändå surt så jag tar bilen de trehundra meterna bort till ICA och köper en Magnumglass......tar lite lösviktsgodis när jag ändå håller på.
 
JA, jag vet!
JAG ÄR EN DÅLIG MÄNNISKA
(men bara idag)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är inte alls nån dålig människa! Inte ens idag!
Men där rök veckobonusen den här veckan bara helt enkelt! ;)
Resten av veckan sköter du dej galant!
Hej o hå! Kämpa på!

2013-05-23 @ 20:55:01
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0