Fortsätter snarka......

Lugn och skön helg som nu går mot sitt slut.
 
Fixat lite här hemma med att plocka iordning saker som hamnar på fel plats, funderar på hur
går det till när saker hamnar fel? Har vi någon här som går och flyttar på saker, eller?
 
Varför ligger det förpackningar på toalettgolvet? Vem har lagt dem där? Hur tänkte den som la dem där?
 
Varför ligger det ett kvitto på 400gram blandfärs och krossade tomater som inhandlades för flera veckor sedan på fönsterbrädat? Det tomma kuväret som ligger på skohyllan? Hur hamnade det där?
 
För tillfället är det lite mera ordning men vem vet hur länge?
 
 
Som här....här är det inget som ligger på fel plats :)
 
 
Nu är även fågelbordet på plats för förra vintern fick jag lära mig att man måste sätta upp det innan snön och kylan kommer för annars hittar inte fåglarna. Idag har det redan varit full aktivitet i det huset.
 
Mina snarkningar alltså:
I natt vakanade jag och undrade vad det var för motor som stod vid min säng.........Får snart sova med öronproppar för att inte störa mig själv.
Hur står han ut?
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Vaknar också av mina egna snarkningar ibland.

2013-11-17 @ 20:17:41
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far
Postat av: Kinna

Jättefint på altanen men jobbigt om du vaknar av dina egna snarkningar. Hoppas doktorn blivit frisk till nästa besök.

2013-11-18 @ 10:58:18
Postat av: Veronica

Jag förstår om både du o mamma vaknar av era snarkningar! Ni låter ju förskräckligt!
Konstigt att Havanna inte också vaknar av sin...
Tror tyvärr det är dag för ny polypoperation där... :( Suck

2013-11-20 @ 11:22:24
URL: http://tjokvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0