Glömmer bort att leva liksom

Ojojoj, vilken hösttrötthet som infinnigt sig i min stora kropp!
 
När jag kommer hem från jobbet på kvällen hinner jag knappt landa innan jag somnar och då oftast i fåtöljen sittande. Vaknar sedan med värsta nackvärken och ett fruktansvärt dåligt humör.
 
Idag tänkte jag att jag kanske behöver mängder med vitaminer och kom på att jag för några år sedan köpte en fruktpress.
 
 
Den har stått i källaren ett tag till ingen nytta men nu ska är pressas saft ur det som går.
 
Hittade den här:
 
 
Jag har kännt aatt det var något som luktade, tror inte jag pressar med den.
 
 
Två blodgrape och tre morötter:
 
 
Blev riktigt okey med några isbitar i.
 
 
Gjorde senare en till med apelsin, blodgrape, kiwi och rödbeta.
 
Rödbeta gör att det blir en fin röd färg men samtidigt får det lite jordsmak. Kiwin gjorde det lite surt men jag har lärt mig att ju surare dessto mera c-vitaminer.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Köp ingefära och pressa, både gott och bra!!!

2013-11-24 @ 16:18:32
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Veronica

Det kunde du ju ha bjudit oss på igår istället när vi tittade förbi!
Lite nypressad vitaminrik juice!
Vill jag ha nästa gång! :D

2013-11-24 @ 19:14:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0