Hm... kan jag vänta?

 
Mina bästa jeans, ett par Lewis köpta på Aruba 2011.
 
Oj vad jag längtar efter ett par nya men jag får nog vänta till i vår när vi är på plats igen....tror jag betalade 211 kronor för dem.
 
Har idag pysslat lite och fått iordning på lite smycken, shoppade den här i Stockholm för några veckor sedan:
 
 
Förlåt att bilden blev suddig. 
Hm var det här något jag behövde?
 
För övrigt en mycket skön lördag, solat, tagit hand om all ren tvätt, kokat kalops, gett mina orcideér gödning och lyssnat på ljudbok. Till kvällen såg vi den sista Wallander filmen som är jättebra och sorglig, kanske det är därför den heter "Sorgfågeln"
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0