Malmö

Ligger här på hotellsängen och smälter frukosten, om en timme börjar dag två på kursen i arbetsrätt.
 
Arbetsrätt kanske låter tugnt men det är en jättebra kurs och vår föreläsare är jättebra. Tyvärr höll hon på att tappa rösten igår eftermiddag, så vi får se hur hon har det idag.
 
Igår efter gårdagens kursdag var jag i Gudruns Sjödén butik, skulle kolla om de velourklänningar som finns nu är samma som en röd jag har. Om det är samma vill jag ha den i svart, tror jag behöver den....
 
Inne i affären fastnade jag för FEM olika klänningar, ville ha allihop. Madde kom till affären och hon var inte lika förtjust. Tror jag var i ungefär en timme i provhytten och kunde inte välja bort någon, men att köpa fem det fattar ju till och med jag att det inte är riktigt klokt. Velourklänningen var inte samma.
 
Gick därifrån utan att ha handlat...........
 
Helt Galet!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tänk va pengar du sparade på att INTE köpa fem klänningar!

2013-11-28 @ 20:21:35
URL: http://tjokvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0