Skäligen Misstänkt ..... Brottsling

Jaha då kom det på posten då, det lilla brevet jag väntat på sedan jag fick blixten i ögonen.... vilket borde klassas som en trafikfara. Ja blixten alltså!
 
 
 
 
 
Hm.. ser ju ut som en brottsling om nu det där verkligen är jag... kan jag neka tror ni? Säga att det var min syster som lånat bilen men att jag inte vet vad hon heter.
 
 
6 km för fort... och skäligen misstänkt.
 
Plötsligt minskade chanserna för mina barn att lyckas i samhället efter som deras mamma är kriminell.
 
Får gå med i Kris (Kriminellas rätt i samhället)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men vilken otur!! 85 km så hade du sluppit undan!

2013-11-05 @ 19:48:05
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Tessan

Varför är bilden cencurerad med en vit fyrkant bredvid dig??

Svar: Vet inte varför, jag var ensam i bilen men de kanske vill att maken ska bli misstänksam
Gunilla Kalered

2013-11-05 @ 19:49:59
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har dom satt en säck över den där kameran eller är det du din kriminella lilla typ. Den kamera som är åt andra hållet hade någon mejat ner, är lite misstänksam där också.

Svar: Inte jag personligen me har startat upp ett kriminellt gäng som gör det här åt mig :)
Gunilla Kalered

2013-11-06 @ 22:25:03
Postat av: Kinna

Den anonyma var din syster.

2013-11-07 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0