JA eller NEJ

Donations veckan har startat, kommer ju läget eftersom mitt hjärta inte har visat sig från sin bästa sida.
 
Finns många som väntar på t.ex ett nytt hjärta. Läkare tror att mitt ska hålla med hjälp av peacemakern i många år men säker är det ingen som kan vara. Hjärtflimmer sliter.
 
Hur som helst så har jag sagt JA till donation och finns i registret. Mitt hjärta tror jag nog dom ratar men det kan finnas något som duger till att hjälpa någon.
 
För att underlätta för sina anhöriga tycker jag att man ska ta ställning och om man inte vet det är bättre med ett NEJ än att inte svarat alls tycker jag.
 
Okey, jag föredrar att du säger JA men att lämna över beslutet till sina anhöriga är själviskt.
 
Hoppas det är många som tar ställning och registrerar sig den här veckan och hoppas på övervägande JA.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0