Vill springa

 
Tog en promenad i dag också och för att varinera mig gick jag varvet åt andra hållet.
 
Jag mötte en joggare två gånger och det ser så härligt ut, jag är jätte sugen på att jogga. Problemmet är att jag är för tung och det är så stor risk att jag skadar mig.
 
Tänk om man bara kunde lyfta bort 30 kilo från min kropp på en gång för att jag skulle få känna skillnaden. Min kondition är ju ändå ganska bra för den kroppshydda jag har.
 
Men det finns inga snabba fix!
 
Igår fick jag ett sms om att jag hade ett Gudrun paket att hämta och tänkte: " va, faan har jag beställt nu då?" Har tänkt att dra in på shoppandet för jag har allt jag behöver. :)
 
Men jag hade inte beställt något utan det var en sjal som jag fick på köpet vid sista shoopingen men som var restad. 
 
 
Köpte mig lite rosor också för att stödja Rosa bandet.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0