Kan man få lite mera tid, men ändå inte....

Måndag morgon och i natt har jag hört hur regnet öst ner.
 
Helgen har jag tillägnat till att förbereda det som går att förbereda inför Ingemars 50 årsfest. Ingemar själv har städat i kvarn där vi ska ha festen och jag har börjat med maten.
 
Började med crabbfichrullar som inte blev så bra som de brukar och jag vet inte varför men tre av fyra blev inget vidare, inget fel på smaken men de är inte så snygga.
 
Söndagen bakade jag småfrallor. Nu kan jag inte göra så mycket mera, kanske att jag nästa helg gör pajdeg som jag fryser ner, ja får se.
 
Hinner inte med att träna nu, har lite stresspåslag och behöver tiden till att få ordning både hemma och på jobbet.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo det är en del att stå inför partajen man ska ordna!
Men det kommer bli bra i slutet ändå. Och det blir såklart lika trevlig fest som vanligt!
Crabbfishrullarna är säkert skitsnygga o är de inte det så smakar de som sagt säkert toppen ändå!
Puss

2013-09-02 @ 14:48:59
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0