En veckas semester är inte långt!

 
När jag har en vecka ledigt tror jag att jag ska hinna en massa som jag ligger efter med hemma, vet egentligen inte vad det hinnebär att jag ligger efter..... liksom efter vem eller vad?
 
Har knappt gjort ett handtag här hemma under hela veckan men veckan har tydligen gått ändå.
 
Varit i Tallinn för att fira min systers 60 årsdag
 
 
 
 
Druckit honungsöl
 
Köpte mig en varm skön mysig tröja.
 
I 60 års present fick min syster fem yogapass och jag köpte även ett kort till mig själv. Tog första passet i torsdags. Mycket att tänka på, andningen, tredje ögat, hållningen och mantrat. Men skönt var det.
 
 
Fredagen var jag i Kålmården och myste med barnbarn.
 
 
 
 
 
 
Hedvig vill helst gå och gå men släpper inte taget.
 
Idag hade vi Loppisen öppen i kvarnen och efter nästa helg slår vi igen för ett tag. Det är roligt men det går för mycket tid och nu när det är oxveckor att arbeta framöver är det skönt att inte vara uppbokad på lördagarna. Dessutom börjar det vara väldigt kallt i kvarnen.
 
Funderar på att åka på medeltidsmarknad i Söderköping......
Får se!
 
...Nilla...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0