Julen 2014

 
Julen är nästan förbi nu och lugnet lägger sig.
 
Hade en bra julafton som avslutades med spelet "När då då?" 
Niklas och jag var ett lag och vi vann två gånger av tre, ja vi var bäst.
Riktigt kul!
 
Idag Juldagen började raslösheten komma ifatt och jag var tvungen att ge mig in till gymmet och få ut lite gammal energi för att få in ny fräsch.
 
Tog en runda på löpbandet och känner där att jag har utvecklas en hel del. Gjorde sedan några övningar som PT brukar köra med mig. Avslutade med roddmaskinen till jag skakade i kroppen. Riktigt skönt.
 
Tar en vilodag från träning i morgon men ser fram mot lördagsmorgon när jag tar spinningpass och core direkt på morgonen.
 
God fortsättning!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0