17 mål kvar

Börjar nu nedräkning på allvar. Fyra naturdiet tetror om dagen i fyra dagar och så har jag en kvar till kvällen, det blir 17 stycken.  Kommer att dröja innan jag tänker sörpla på en sådan efter dom 17 det kan jag lova.
 
Räddningen har varit ändå att kunna dricka vatten och har druckit cirka två liter om dagen. Idag ringde dietisten som pratat med hjärtläkaren och nu vill de att jag inte dricker så mycket. En till en och halv liter om dagen max.Jaha tror ni jag tycker det är mottigt?
 
Jag fick iallafall boka en tid med dietisten till på fredag morgon för en kontrollvikt.
Känns skönt att få den kollen för deras våg kan även mäta vätskemängd ifall det äär så att kroppen samlar på sig.
 
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0