Dag sex

Det går bra att dricka Proviva och soppa men det svåraste är vatten. Jag förstår hur viktigt det är och därför kämpar jag på med det. Det blir som något konstigt stopp och ligger som ett lock.
 
Igår kväll när jag kände mig lite frusen värmde jag mig en kopp te och det är inga problem, kan dricka ganska stora klunkar utan obehag. Jättebra för då blir det lättare att ta sig upp till straxt över en liter per dag.
 
Ser nu fram mot morgondagen när jag ska väga mig. Har tjuvvägt mig lite men det tänker jag inte tala om ens för mig själv :)
 
Sedan ser jag fram mot tisdag när jag ska börja äta moskost, även maken ser fram mot att få potatismos, jag tycker han äter riktigt dåligt nu eftersom han är bortskämd och bekväm ;) Höjdpunkten för honom är nu när jag gör en smootie till mig och han får mera än hälften efter som den blir för stor.
 
Gick en halv mil förut i sakta mak, det tog 1 timme och 11 minuter, brukar gå på cirka 50 minuter i vanliga fall men vad gör det?
 
Funderar på om jag ska vara hemma hela sjukskrivningstiden, kommer nog bli långsamt men vi får se hur jag mår vartefter.
 
Nu blir det grön ärtorsoppa med lite pepparrotscreamfrace.
 
 
 ...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande nu....

2014-02-24 @ 07:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0