En ny fas

 
Potatismos, ärtpure, laxbullar i citronsås
 
Igår gick jag in i mosfasen som ska pågå i tre veckor. Började med att äta havregrynsgröt kokt på en halv dl havregryn med några blåbär och till det lättmjölk.
 
Hm... äta långsamt, men då blir gröten kall och kall gröt är inte det godaste jag vet. Men det gick bra och kände inget speciellt efter det i magen. Har jag verkligen opererat magen?????
 
Till lunch åt jag det som finns på tallriken ovan, har längtat efter fiskbullar. Slaskade i mig maten på tok för fort, glömde bort mig. Efter maten la jag mig i förebyggande syfte ifall jag skulle må dåligt. Fick en liten svettattack men inte så farligt och den var nog en kombo av för snabbt och magens förvåning.
 
Men kände mig lite tröttare igår och ett litet obehag i magen framåt kvällen men det blev inget mera.
 
Många frågar om jag känner något på kläder men det är nog det lilla det. Har svårt att ha byxer på mig för det känns obehagligt över magen, även mysbyxor. Är troligen lite svullen innombords ännu.
 
Det kliar i några av de sex hålen, ser fram mot att få bort lapparna och agrafferna, troligen på måndag. 
 
...Nilla...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0