Idag Panik

Blir så jävla orolig för att jag inte ska klar av att nå målvikten.
 
Vet inte vad jag ska göra åt min kropp som inte fattar att den ska tappa vikt, hittills 2,7 kilo på 12 dagar. Målet är 6,5 kilo på 21 alltså 9 dagar kvar och 3,8 kilo.
 
Inget fusk bara Naturdiet Max 800 kalorier per dag, dricker massor med vatten och rör på mig.
 
Får fantasier om att jag går i sömn och äter om nätterna. Eller att någon varit på Coop och ICA och sprutat in 2000 kalorier i varje tetra. 
 
Funderar också på om jag till nästa helg ska skaffa vätskedrivande medicin och bada bastu i timmar.
 
Tappar liksom motivationen och känner mig ganska förtvivlad. Tänk om jag får åka hem utan operation på grund av att min kropp inte fattar. Tror att det här beror på allt bantande jag har gjort tidigare och då förstört något.
 
Tänk också om jag får bli opererad och jag ändå inte går ner.......
Mardrömm Mardrömm Mardrömm
 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Se till att röra på dig ytterligare lite till, och drick ytterligare med vätska! Förstår att det är otroligt omotiverande när det inte händer mer, när man verkligen behöver det. Men det är bara och kämpa på. På nio dagar kan det hända mycket! Du fixar det :)

2014-02-07 @ 19:16:02
URL: http://minmagsacksoperation.blogg.se
Postat av: syster yster

Håller med Sandra det fixar sig håll ut bara.

2014-02-07 @ 19:19:20
Postat av: hanna

Jag har gått ner ungefär lika mycket som duoch vi ska opad samma dag. vart ska du opas? Jag har iof inget viktkrav men kämpar på med varje hekto. Jag har heller inte fuskat men vissa dagar har vågen inte ens rört sig. jag ska opas på sahlgrenska.

Svar: Hanna jag opereras i Norrköping.
Gunilla Kalered

2014-02-07 @ 19:46:01
URL: http://viktkampenochjag.blogg.se
Postat av: Anonym

Det kommer lossna , håll ut och bara kör på...
Du fixar det här!!

Skrällen publiceras tidigt i morgon :-) har gjort ett tidsinställt inlägg, hoppas det funkar .
I de fem senaste inläggen finns en rätt tydlig ledtråd ;-)

2014-02-07 @ 20:57:39
Postat av: Tessan

Din kropp kanske bara är segstartad?! Tänk att i biggestloser så finns det ju dom som tappar 5kg och mer på bara en vecka.. 3.8 är ingen match, ett halvkilo om dagen bara. Sen har nig kroppen ställt in sig på svält och håller hårt som tusan i extravikten nu, tänk vilken bra och smart kropp du har- hade vi varit i svält på riktigt så hade du klarat dig längst då ju ;) men snart har den inget val än att släppa kilon..! Go mammy!

2014-02-07 @ 23:14:07
Postat av: Linda L

Tror också det kommer att lossna snart! Förstår dock din förtvivlan och din rädsla för inställd op, men jag tror inte det ska behövas , så som du kämpar! Hoppas humöret vänder nu och du kan se själv vilket bra jobb du gör trots att vågen inte visar de resultat du önskar. Och vilken Tur att du har en bullevan på ICA, som kan hålla koll på att ingen mixtrar med måltidsersättningarna, då får dom med mig att göra ;) Kram på dig!

2014-02-08 @ 06:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0