Tack för all pepping

 
Nya tag idag för jag ger mig inte
 
Kanske inte bara idag utan de sista dagarna har jag sett till att förbruka kalorier. Torsdag och fredag var jag på gymmet och körde 30 minuter Cross trainer.
 
Idag började dagen med att gå Boberga rundan som är cirka 5 kilometer. Var lite irriterad när jag gått den första kvarten och min RunKeeper mapp inte hade hittat var vi var utan sa att jag gått 0,00 kilometer med en hastighet på 0,00 kilometer i timmen.
 
Stundvis var vägen knappt gångbar, svallis och jag halkade till några gånger så där så att man måste spänna till magmusklerna rejält för att återfå balansen. Bäst är det oftast mitt på vägen men eftersom jag har musik i öronen när jag går hör jag inte om det kommer någon bil bakom och det skulle vara lite retligt :)
 
Har sedan under dagen varit ute flertal gånger och även om det varit kortare promenader har jag iallafall rört på mig i massor.
 
Men jag har även hunnit med att fantisera om lite olika klädköp som jag kan tänka mig vart efter:
 
 
De finns inte i några tjockisstorlekar utan jag måste verkligen "spänna" till kroppshyddan men fantisera är jag bra på.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt med fint minus. Kämpa på nu! Du fixar det!
Klänningar superfina!

2014-02-09 @ 10:44:28
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0