Vad kan jag göra mera?

Stresshormon är något som kan göra att kroppen inte släpper vikt.
 
 
Idag går tiden så långsamt och jag har långtråkigt. Dessutom fryser jag mår lite illa och känns dimmigt i huvudet och trött. Ser fram mot att se vad vågen törs säga mig imorgon.
Kan vara läge att ringa dietisten för att rådfråga.
 
Gick 5 km på förmiddagen i regn och rusk. Har packat träningsveckan till morgon eftermiddag och tänker försöka få till ett pass varje dag i veckan.
 
Veckan börjar med ett besök hos frissan, tisdag besök på hjärtmottagningen och onsdag tandläkaren.
 
Ser fram mot att efter operationen få börja med andra soppor. Tänker på soppa gjord på gröna ärtor med liten klick cream frace med pepparrot :) . Mosperioden får det bli fiskbullar och potatismos och så har jag färdigkokt dillkött i frysen som jag ska mixa, Inte långt kvar nu.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0