Hårt men inte svårt

 
Tredje dagen avklarad och det har varit en ganska jobbig dag men den har ändå gått fort.
 
Började i morse med att jag kände mig matt och orkeslös, yr och illamående dessutom lite skakig.
 
Illamåendet och yrseln försvann under förmiddagen men mattheten och lite bendarr har jag haft hela dagen. Sov lite på soffan när jag kom hem. 
 
Längesedan jag frös så här och sitter nu ikväll med en värmekudde iknät. Behöver nog ta med en kudde till jobbet imorgon för där är det lite svalt även om jag äter.
 
 
Men det är okey för jag vet varför jag gör det och som jag alltid brukar säga: 
Jag är van att fara illa ;)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Få igång blodcirkulationen när du fryser, brukar hjälpa lite!!
Ställa sig upp då o då o göra "axlar huvud knä o tår" kanske...?!

2014-01-30 @ 12:32:35
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0