Känslan dyker upp

Även idag kom jag ut på stavgångsrundan runt samhället och idag kändes det direkt mycket bättre än igår.
 
Får fram den där känslan att jag vill springa men jag vet att jag är alldeles för tung och kommer då inte att kunna ta de enklaste promenader efter det.
 
Längtar efter telefonsamtalet jag ska få imorgon, bara hon nu inte är sjuk......
 
Tar iallafall med mig av måltidssersättningarna till jobbet imorgon och lever på dem fram till hon ringer.
 
Svärmor fyller 79 år idag och vi ska dit på middag i kväll, kan bli sista middagen på länge :)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: syster Yster

Vad snygg du är när du struttar runt i samhället! Men det är bra jobbat. Passa på och ät så du nästan mår illa idag din sista frossar dag. Inte för att du kommer sakna det sen, man kan inte eller känner för att äta några stora portioner sen efter op.Då får man ställa skalmans matklocka så man kommer ihåg att äta

2014-01-27 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0