Så här nära har det aldrig varit :)

I morgon, I morgon, I morgon
 
Imorgon får jag veta om det blir av, eventuellt när det blir av.......
 
Har jag nu tänkt igenom det här noga? Vet jag alla komplikationer som kan bli? 
 
Tror nästan jag vet flera komplikationer än det kan bli....
 
Jag är med i tre olika Facebooksgrupper som är kopplade till Gastric bypas personer. Där kommer det upp mycket fakta och ibland blir jag förundrad över frågorna och svaren. Undrar varför man frågor en del av dem på facebook istället för sin läkare eller dietist.
 
Dessutom tycks det ibland som några tror att alla krämpor har med operationen att göra. Som t.ex. en som fått utslag.... kan hända vem som helst liksom. Eller känner sig deppig, har jag också hört andra bli. 
 
Visst finns det dem som inte mår bra men de flesta är så tacksamma att de fått den här chansen i livet.
Om jag får chansen tänker jag ta den tillvara det kan jag lova och om jag får skoskav tror jag det beror på skona och inte på operationen. :)
 
Släpp inte tummarna förrän ni hört ifrån mig!
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tänker på dej idag!
Är lite sugen på att springa upp en trappa o lägga mej i mötet lite... Men det går väl bra va?!
Kraaaam

2014-01-23 @ 11:02:17
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0