Shopaholic

 
 
Jag är helt galen i att inhandla kläder, ofta är de dyra också och ofta är det något jag absolut inte behöver.
 
Under sommaren kan jag inhandla många par skor för att jag tycker de är så fina men sedan är det oftast samma jag använder.
 
 
 
Har mycket träningskläder som inte heller är så mycket andvänt och det beror på att de är köpta precis innan jag vänt i vikt och gått stadigt uppåt :(
 
Varje dag är jag inne på Tradera och tittar om någon lagt ut något som kan fånga mitt intresse, Börjar med att söka på Gudrun för att sedan gå vidare och kolla Zizzi, Rabalder, Masai o.s.v.
 
Idag har jag bestämmt mig för att jag inte får inhandla några kläder på första kvartalet 2014, inte heller skor. Om jag nu blir opererad är det ju också en anledning till att inte handla.
 
Ska istället belöna mig själv med att stoppa undan pengar under viktresan vid olika viktresultat som ska gå till en shoppingresa någonstans!
 
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0