Tre veckor = 21 dagar

Satt med telefonen i beredskap ifall den skulle ringa på förmiddagen.
 
8:52 ringde sjuksyster Annelie och sa att hon inte visste vilket datum det skulle bli. De väntade på att får veta vad kardiologen tyckte. Jag frågade hur hon tyckte jag skulle fortsätta då? Om jag skulle gå på flytande nu eller inte?
Vi diskuterade hit och dit och kom fram till att jag kunde fortsätta med "flytet" idag och så får vi se vad som händer under dagen. Jag fick ett telefonnummer till opertionssamordnaren ifall jag ville ringa och se hur hon tänkte.
 
Klart jag ringde och kollade upp med samordnaren och hon sa att de väntade svar och hoppades få ett under dagen. Bara fortsätta vänta tänkte jag först....
 
 
 
Äh, jag ringde till pacemakersjuksköterska och förklarade för henne. JA men då ska jag ta tag i det här säger hon.
 
12:20 ringer Samordnaren och säger att de fått klartecken,
operationen är bokad till den 17/2-2014.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj oj oj oj oj!

2014-01-27 @ 20:47:03
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Tackan

Sååå spännande!

2014-01-28 @ 20:34:22
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0