Tycker verkligen om mitt jobb!

JA den här arbetsveckan gick ju fort!
Nu ledig i tre dagar... otroligt faktiskt, nöter ju ut möblerna hemma på det här viset. En kollega till mig sa att hon får snart liggsår om hon blir mera ledig........
 
Jo, det är skönt med vardagar och tiden flyger iväg eftersom det finns sysselsättning hela tiden.
 
Försöker att inte bli besviken när jag kommer hem och inte hittar något brev från Vrinnivi angående GBP men jag är verkligen laddat för det och vill börja med mina "flytveckor" som ska ske före operation.
 
Flytveckor innebär att man lever på t.ex. Modifast, Allevo, Nutrilett eller någon anna lågkaloriediet, det för att levern ska minska i storlek och bli fastare inför operationen. Jag har börjat prova lite av dem för att veta vilka jag tycker om, har planerat att köpa (tror jag) ett startkit av Modifast på nätet som kostar 910 kronor.
 
Försöker också tänka på att äta långsamt och att tugga maten ordentligt, Ingemar brukar också påminna mig. Det är inte alltid lätta att tugga som t.ex. mannagrynsgröt....... det slinker bara ner.
 
Ser också fram mot att dagarna ska bli ljusare, tycker det är väldigt mörkt och dystert. Många tycker att det behövs snö men det tycker inte jag :)
 
 
Så här kan vi inte ha det!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0