Under kontroll

Då har jag avverkat fem dagar och det är bara 16 kvar.
 
Magen bullrar i mellanåt men jag tycker inte jag känner någon direkt hunger. Mattheten i kroppen är inte så påtaglig. Men fryser det gör jag verkligen och imorgon tänker jag gå och lägga mig i solarium.
 
Har fullt upp på jobbet så jag hinner inte tänka på operationen eller framtiden och dagarna bara rinner iväg. 
 
Skulle ha tränat idag men tyvärr han jag inte i tid till det passet jag bokat. Tänkte att jag kunde ta och åka upp ändå till gymmet och jobba lite. Men vädret gjorde att jag istället åkte hem medans vägarna var körbara. Gasade på lite vi ett ställe och det släppte och jag fick sladd.... tog det väldigt lugnt efter det.
 
Nu har jag klarat av första månaden av mitt kläd och skor köpstopp, två månader kvar. Fick ett presentkort från Rabalder på 500 kroner men det kan få ligga till sig lite. Väntar på ett från Gudrun också:)
 
På måndag morgon är det dags att väga kroppen och om jag delar upp dessa 6,5 kilo som jag ska tappa innan operationen måste jag gått ner 2,16 kilo...
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: syster yster

Bra jobbat med köpstoppet. Du fick ju ett par jeans av mig dom dämpar begäret. Hoppas du kan ha dom.

2014-02-01 @ 07:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0