Vill så gärna få ett datum!

Oj vad svårt det är på eftermiddagarna när jag är ledig att inte lägga sig i soffan och somna.
 
På lördagen tycker jag att det är okey och igår sov jag säkert tre timmar men eftersom det sedan påverkar nattsömnen vill jag inte tillåta mig det på söndagen.
 
 
Blir lite rastlös av att gå och tänka på GBP, om jag bara hade ett datum så jag kunde planera mitt liv bättre. Vill helst kunna skicka efter matersättningen nu och sedan planera in dem. Undrar om jag behöver boka om tiden till frissan och tandläkartiden. På jobbet försöker jag också att inte boka in något från mitten på februari och framåt.
 
Igår ringde jag till Vingresor och bokade av vår resa som skulle gå av stapel 4 mars, skjuter på den ett år och fyra dagar :)
 
Inget kan jag ta tag i förrän jag har ett datum så jag tror jag går i ide ;)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Kinna

Köp inga mängder av det där Modyfast det verkar inte vara så gott. Gör som jag gå på nutrilette färdiga schakes är mycke enklare och godare.

2014-01-14 @ 12:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0