Åker tillbaka så snart jag kan!

(Bilden la Madde själv på FB och då lånar jag den, förövrigt är det bestämt att det ska vara sparsamt med bilder på Ines som kan vara offentliga)
 
Hemma från Malmö
 
Har umgåtts med Ines och hennes föräldrar. Häftigt med bebisar och att se hur de utvecklas, har sett att det händer saker bara på de här tre dagarna :)
 
Vädret i Malmö har varit perfekt för att vara ute på shoppingturer, inte för varmt för en liten två månaders tjej heller. Madde och jag har gått och gått och den sista språngturen tog jag själv från Maddes lägenhet till stationen. Vi hade bestämt att gå vid tre-tiden eftersom tåget skulle gå vid fyra och jag skulle inhandla shushi och ta det långt.
 
Vi satt hemma hos Madde och Ines tog en som vi trodde "liten" eftermiddagslur så vi tänkte passa på att göra det samma. Hups, jag vaknade till och tittade på klockan och den var 15:20. Fick packa ihop snabbt och ge mig iväg men det gick bra och jag hann med att inhandla sushin, kom i rätt tid men tåget var försenat.....
 
Nu ska jag ta tag i min joggingträning igen som legat nere i över en vecka, tror jag ska ta halvmilen till kvällen när jag har minst betablockerare i kroppen. 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härlig bild på er!
Låter även som du haft en härlig tid i Malmö, välkommen hem igen!
Vi kanske kan ses på söndag i Sörping en sväng då?

Svar: Jorå, Sörping blir bra på söndag men har affären öppet som har Desigual??
Gunilla Kalered

2014-07-04 @ 16:46:30
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0