Halvårsrapporten :)

 
Idag är det ett halvt år sedan jag sövdes ner och sedan vaknade till en ny livsstil.
 
Ångrar mig inte även om jag har lite känningar i magen ibland med magkatarrkänsla, kan må lite illa men inget av det är jätte besvärligt. De gånger som jag känner det beror det på att jag inte druckit vatten som jag ska, inte ätit rätt eller kanske inte ätit alls.
 
Håller mig till att använda lactosfria produkter men kan använda lite lactos om det inte är för fett.
 
Mjukt bröd som är mycket vetebröd i är inte heller något jag mår bra av.
 
Mår förövrigt toppen och bäst när jag rör på mig ordentligt, när jag har lite ont i magen går det över när jag tagit en liten joggingtur, det är som om allt ramlar på plats då.
 
Sammanfattning av kroppshyddans förminskning:
 
I midjan har jag minskat 15 centimeter
Under brösten 10 centimeter
Stussen har krympt med 12 centimeter
och 
Ovan knäskålen 2,5 centimeter.
 
Det är de ställen där jag har mätt mig.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0