Vad vill jag väga?

 
Fick en fråga om vad mitt drömmål i vikt är.
 
Svår fråga för jag har liksom inte något mål i kilon. Tänker mera på att jag vill att hjärtat ska fungera felfritt, vilket det troligen inte kommer att göra men det kanske inte behöver bli sämre.
 
Om jag ska räkna på BMI ska jag gå ner under 73 kilo vilket verkar otroligt.
 
Jag tänker mera på att jag ska kunna ha lite mera normala storlekar på kläder och då är nog 40 42 det som jag siktar på.
 
Idag när jag tog min joggingrunda tyckte jag att det var ganska tugnt och jobbigt men när jag sedan kom i mål hade jag ett bra resultat, en sekund snabbare per kilometer. Låter inte mycket men det gäller att se allra minsta förbättring :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0