Midsommarhelgen

Jag har haft en kanonhelg med många skratt, god mat och lite annat.

Hade firande på vår altan och jag tror vi var som mest 19 personer och alla hjälptes åt med mat, disk, grillning lättsamt som tusan.

Intog lite alkohol, en liten päronkonjak och lite vin och det gick bra men tyckte faktiskt att jag lika gärna kunde varit utan, vatten är godast :)

Nu har jag semester i fyra veckor och de kommer att tillbringas dels i hängmattan och dels i löparspåret, ja så lite annat!

Ska alldeles straxt bege mig till skogs för att ta en liten jogging.


Ligger nu i soffan och laddar

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj vilka gröna ögon du hade på bilden! Snyggt!

2014-06-22 @ 18:52:45
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0