Träning, träning, träning

 
Nu har jag joggat i tre dagar i rad, visserligen bara en liten sträcka på 1,8 km men det är i skogsteräng, mycket uppför och nedför (känns som om det är mest uppför men det kan det inte vara :) )
 
Kände igår att de nya skorna gav bra stöd :)
 
Idag ska jag på cirkelträning där jag får jobba med hela kroppen, vi får se om jag pallar.
 
Efter det blir det Bråvalla Festival i tre dagar och så mycket träning hinns inte med. Söndag tror jag det är dags att ta halvmilen, se om jag får bättre tid nu för jag känner att jag ökat på steglängden något. Är lite försiktig eftersom jag är rädd för att skada mig men blir modigare.
 
Måndag tar jag tåget till Malmö för att gosa barn och åker hem på torsdag, då blir det inte mycket träning men en och annan promenad lär det bli.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0