Äntligen lite träningsvärk

Nytt rekord på bloggen igår 315 besökare.
 
Många som via Facebook skrev kommentarer och analyser angående matsituationen i inlägg tidigare, tack för dem.
 
Har kommit fram till att köttbiten fastnade i magsäcken (eller där någonstan).
Lärde mig att inte vara så glups :)
 
Igår mådde jag toppen ända till kvällen när jag åt en skaldjurpaj som jag kände lite av, kan varit lite för fett eller om det är mjölet som inte är riktigt okey eller om jag åt för mycket. Det var snabbt övergående så ingen fara på taket.
 
Idag däremot har jag träningsvärk eftersom jag tog en fem km runda igår där jag växlade promenenarande med lunkande. Gick ganska skapligt men gjorde ingen toppen tid precis, 51 minuter. Men det kommer bli bättre tid och även träningsvärken kommer att ge sig.
 
Höfterna och utsidan på låren är där jag känner av musklerna ordentligt så fort jag rör mig. Ska försöka hinna med att ta ett varv idag också, det brukar hjälpa.
 
 
Förmiddags mellis:
Färsk Mango, Keso och Valnötter + två tabletter som är kvar av morgondosen.
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Heja dej med motionen!!

2014-03-23 @ 12:40:17
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0