Längtar

 Allt är okey men jag längtar
 
Jag kan tyckas vara galen men jag längtar efter att det ska bli fredag och jag ska träna igen. Behöver ta det lugnt och ska inte ge mig iväg tidigare trots längtan :) Så här är det alltid när jag börjar träna, vill träna hela tiden.
 
Längtar även efter jobbet vilket en del tycker är ännu mera galet, men sådann är jag. Kan inte se en sjukskrivning som någonslags ledighet utan vill jobba.
 
Solen är också något jag längtar till och om jag inte genomgått den här operationen hade vi nu suttit vid polen eller på stranden på älskade Aruba men på lördag är det ett år till vi drar dit.
 
Förhoppningsvis får vi en underbar sommar innan och den längtar jag också till.
 
 
Märker små förändringar i kroppen men det är hur som helst förändringar. Mina nyaste jeans börjar bli lite "säckiga", när jag lägger benen i kors är det mycket lättare. Vill gärna börja träna magmuskler för att tajta till få mindre ryggont. 
 
Ska snart börja lägga ut lite kläder på Tradera, finns en del som jag inte kommer använda igen :)
 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Kinna

Snart kan du få lite av mig som jag har blivit för liten för. Du kan kanske ha det ett tag sen blir det försäljning på loppis.

2014-03-06 @ 11:04:15
Postat av: Veronica

Hur mår du? Halsont?? Håller fortfarande tummarna för att du ska orka följa med och träna imorgon!!

2014-03-06 @ 13:58:21
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Micke

Ta det lite lugnt med träningen! Ta hjälp med att få ett träningsprogram utlagt på tex ett år. Med vila inlagt.Rom byggdes inte på en dag.

2014-03-07 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0