Lite bakslag

På sista tiden har jag haft lite ont i magen på kvällarna. Vet inte om det beror på för lite vatten under dagen eller om det är något som jag inte tål. Kan möjligen var kött som inte min mage tål, har fått lite ont när jag ätit pannbiff.
 
Det hjälper med Omazeprol så det är ingen större fara och det är alltid bort på morgonen när jag vaknar.
 Idag mår jag bra igen och har ännu inget känt.
 
Börjar nu lite smått med mat som jag tuggar.Till fruksot tog jag en knäckemacka med kokt ägg och lite gurka.
 
 
Till det ett gäng tabletter.
 
Till luch snabbmakaroner och lite "pimpad" Pulled Chicken.
 
 
Ser kanske mycket ut men det är på en assette (1 dl av makaronerna).
 
Är väldigt sugen på Sushi och planerar därför att äta ris imorgon men har inte bestämt vad jag ska ha till. Någon som har något tips?
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0