Lite retligt va?

Vågen är lite taskig idag tycker jag, vill väldigt gärna vara under 100 kg för det var länge sedan.
 
Idag sa vågen 100,0 kg
 
- 0,8 kg på en vecka och jag är lite missnöjd faktiskt, hade det varit ett hekto till hade det varit okey.
 
Men vad göra? Nä får igen tänka "Jag har ingen tid att passa" :).
 
Bara att gå vidare och inte misströsta och fortsätta som förut, jag vet ju att min kropp är lite trög och inte gärna släpper något från sig.
 
Igår mådde jag inte så bra. Kändes som håll i mellangärdet hela dagen och ville bara rapa, tror det var att köttet inte var mixat som jag åt på lördagkvällen men idag är det borta :)
 
I morgon tänker jag ta ett Walkingpass på gymmet.
Oj nu kom jag på att jag måste ringa vårdcentralen för att få bort agrafferna.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Kan förstå att du känner dig lite missnöjd med 0,8 men samtidigt tänk på att denna gång är det ju 0,8 för alltid, du går ju inte upp det nästa v.
Kämpa på tycker du är duktig!!

2014-03-04 @ 11:58:51
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0