Pulled Pork

 
Igår kväll hade vi en mysträff med goda vänner som vi egentligen skulle ha åkt till Aruba med på tisdag, nu får de åka själva :( Det känns lite sorgligt men eventuellt följer de med oss nästa år :)
 
Vi bjöd dem på Pulled Pork som hade gått i ugnen i många timmar under dagen. Oj så gott och jag åt det med tomatsalsa och gräddfil. Mixade det inte eftersom det var jättemört. Det kändes okey igår kväll men idag känns det lite tjockt i mellangärdet. Lite svårt att svälja vatten. Ja, är huvudet dumt får kroppen lida ;)
 
Pulled Pork kan jag för övrigt rekommendera, gott och smidigt!
 
Förövrigt är mår jag bra och jag tar mina 5 km promenader, har lust att småjogga men tror inte det skulle vara så bra för den ihopsydda matsäcken och tanken är att jag ska vänta tills jag är nere på 95 kg, om jag kan vänta sålänge.
 
Promenaderna går mindre och mindre långsamt men det är fortfarande cirka 5 minuter långsammare än vad jag annars brukar.
 
Idag ska jag ta min sista spruta, skönt för jag får ett nytt blåmärke vid varje stick, är nu mera blå på låren än vanlig hudfärg.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Måste jag också prova nån dag, alla verkar ju äta det nu för tiden.
Kanske min moster tänker bju mej på´t nån gång!?
Puss

Svar: Det kan vi nog tänka oss någon kväll framöver
Gunilla Kalered

2014-03-02 @ 13:00:02
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0