Springa = Löpa = Jogga = Lunka

Det är så underbart ute och jag har den där känslan av att vilja ge mig ut  och springa!
 
Vet att det finns de som flinar när jag säger att jag ska börja springa men det bryr jag mig inte om..... för jag använder fel ord ibland. 
 
Jag kommer aldrig kunna springa det vet jag, inte heller löpa. Det jag gör kan möjligen utvecklas till en jogging men det jag kommer att börja med är att lunka :)
 
 
 
Tänker att jag först och främst ska gå ner till 95 kilo innan jag börjar 4,4 kilo kvar om jag kan vänta så länge.
 
Skulle vilja kunna springa (=lunka) mig genom hela Vårruset i år som är den 15 maj.
 
Ett annat mål är att börja på ridskola. Är lite rädd att jag ännu väger för mycket för hästarna. Tanken var att vänta till i höst men systerdottern som alltid är lite ivrig <3 kollade upp och vi kan börja nu!!!! Skulle åka dit ikväll och kolla läget men nu ligger systerdottern i maginfluensa så vi skjuter på det en vecka.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0