Hups

I går morse började jag röja lite i bland kläder, ska ha en loppis 6 juni och det finns en del trasor jag vill bli av med.
 
Riktigt roligt att prova de kläderna som har hängt i en garderob för att de eventuellt någon gång skulle komma till användning om jag minskat i omfång. Hittade tre klassika kläningar som jag nu faktiskt kan ha. En jeansskjorta som jag nästan kan ha och andra trasor :)
 
Har inte gått igenom mina badkläder men där finns det nog inget jag kan ha, samtidigt vill jag vänta med att inhandla eftersom kroppen förändras lite vecka för vecka.
 
Ser fram mot de shoppingstunder som blir på Aruba i Mars nästa år. Kommer att åka med mycket luft i resväxkan som sedan kan fyllas av galgvärmare :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0