Mycket som är kul

Var på gymmet idag och körde ett In Door Walking pass 45 minuter, var riktigt kul.
Finns en massa pass jag vill prova på. Vill också ut och cykla och vill jogga..... 
Men har en tanke att inte överträna men det är inte lätt att låta bli när det är så kul.
 
Det jag egentligen skulle göra är nog att styrketräna men just det lockar inte för tillfället. Önskar mig en personlig tränare men det är ganska dyrt.
 
Såg mig själv i spegeln idag när jag tränade och såg då att det har försvunnit en hel del av mig :) Men armarna ser förskräckliga ut och runt magen hänger det en bilring som guppar och gungar när jag tränar.
 
 
Ska bli spännande att se hur jag kommer att se ut till hösten.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0