Uppladdning för Vårruset

Nu är dagen här för uppvärmningen inför Stadsloppet ;)
VÅRRUSET!
 
Sista dagarna har jag haft jätteont i ett smalben (var sitter tjockbenet?)
Ännu idag känner jag inget och jag tänker smörja med Voltaren gel även idag och vara med. Tror sedan kroppen ska få vila fram till måndag för att då börja fokusera på en del styrketräning på gymmet.
 
Var på gymmet i måndags och skulle jogga på löpbandet, gick inget bra. Min telefon ringde flera gånger och musiken i mina lurar la av plus att skona inte var knutna ordentligt. Tog 15 minuter på löpbandet och 15 minuter på Crossovermaskinen och efter det ont i smalbenet......
 
När jag ställer in Crossovermaskinen ska även vikten ställas in och jag kände mig väldigt förvirrad. Har ställt den på 103 eller 105 eller något däromkring. Så jag började ticka upp den till över hundra sträcket när jag kom på att det blev fel, kändes jättekonstigt att gå neråt och visste inte riktigt vad den skulle stå på...... ställde den på 94 kilo???
Troligen en sväng av demens!
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0