Är det inte stöld?

 
I måndags köpte jag sulor som är uppbygda för att stödja mina fötter och hjälpa mig att inte få ont i först och främst hälsenorna, knävecken och höfterna. Använde sedan sulorna i mina skor på ett Walkingpass.
Kändes bra!
 
När jag sedan gick från gymmet var jag noga med att se till att byta och lägga sulorna i mina vanliga skor vilket gjorde att jag glömde skorna på bänken, vilket jag inte kom ihåg förrän dagen efter.
 
Tror ni de fanns kvar på gymmet???
Nä!
 
Visserligen är de säkert fyra år gamla men inget fel på dem och riktigt sköna. :(
 
Fick idag då köpa ett par nya vilket gör att den här veckan har mina fötter varit förbannat dyra.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men då kunde du ju köpa ett par i rätt storlek för jag antar att dina gamla iallafall var för stora. :-)

2014-10-23 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0