Lite motigt

 
Förra inlägget skrev jag att jag var duktig nu med träning......
 
Osanning men det beror på att jag har en förkylning som ligger och vill fram... eller om den inte vågar.
 
Nu mera har träningen en helt annan betydelse än tidigare då det har varit för att bränna kalorier och tappa vikt. Nu är det enbart för att må bra och att orka mera i vardagen, vilket jag ändå gör när jag nu inte har så mycket övervikt att bära på. Tänker på att jag nu kan gå tre trappor upp på jobbet utan att känna motstånd.
 
Eller som när jag förra veckan var i Venedig och orkade gå och gå hur långt som helst. Otroligt skönt.
 
Men även om förkylningen ligger och lurar planerar jag ett yogapass eftersom den inte är så krävande utan bara ett sätt att få mig att komma ner i varv. Är rastlös trots att jag är trött vilket tyder på stress gör att jag behöver passet.
 
I morgon är det vägning och egentligen bryr jag mig inte så mycket men naturligtvis vill jag att det går neråt eller bara det står stilla. Målet jag har är att samanlagt tappa 30 kilo och då köpa mig några finare jeans och då hoppas att jag kan ha dem lite längre tid. 
 
Har fortfarande cirka 5 kilo kvar till normaltvikt enligt BMI men ännu känner jag inte det som något mål.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är kanske smalare än mej nu men annars har jag ett par svarta jeans som tyvärr är lite stora åt mej nu om du vill prova.

Svar: Ja varför inte :)
Gunilla Kalered

2014-10-05 @ 23:01:07
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0