Men vad gör dom på Försäkringskassan?

 
Hm....
Fick ett brev från FK om att jag inte fyllt i min ansökan angående Särskilt Högriskskydd fullständigt...
 
Fattade först ingenting, jag har inte sökt något och det här kan man bara söka om man har någon kronisk sjukdom som gör att du ofta är hemma från jobbet..... om dy har typ MS....
 
Kollar igenom papperen noga och det är mitt namn, mitt personnummer uppgifter om min arbetsgivare ifyllt ipapperen. Men det finns ett papper med Igges namnunderskrift där han skrivit kompletterande uppgifter till tidigare ansökan......
 
Hallå!
Hur hamnade mina uppgifter här?
 
Visade Igge om talade om att FK hade ringt till honom och bett honom skicka in en kompletering med namnunderskrift på hans ansökan om förnyat högriskskydd....... vilket han gjort.
 
Verkar konstigt, hur mår den handläggaren tror ni!
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0