Stora planer

 
Idag har jag gjort slut på mitt yoga kort. 
 
Har inte bestämt mig för om jag ska skaffa ett nytt ännu men den här medicinska yogan är bra för mig och i synnerhet när jag har träningsvärk. Det är också bra för mig att blockera hjärnan och låta den vila.
 
MEN
 
I morgon ska jag eventuellt skaffa en Personlig Tränare på gymmet tillsammans med systerdottern. Styrketräningen ska bli bättre och jag ska bli starkare är tanken :) Träna med kvalite liksom.
 
Var igår och körde ett cykelpass och direkt på det ett corepass. Efter Coren har jag ont i halsmusklerna och det var väl inte riktigt meningen, har alltså använt halsmusklerna istället för magmusklerna, det här vill jag ha hjälp med.
 
Därför har jag inte bestämt mig för hur det blir med yogan för tiden måste räcka till också!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0