Önskar mera tid...eller inte

 
Har kommit in i en fas där jag vaknar jättetidigt men jag går också och lägger mig tidigt.
Sitter här nu och klockan är tio i fem och har då surfat runt en timme.
 
Går inte att ligga kvar i sängen för då går jag in i "grubbelverkstaden" och de tankarna är inte speciellt utvecklande utan bara tärande.
 
Hm... känns onekligen som om den sköna, underbara sommartiden är borta och som alltid på hösten blir jag lite låg i sinnet. Inget jätteproblem men det är absolut inte min bästa tid på året. Tur är att jag om tre veckor har en tripp till Venedig att se fram mot, men efter det är det bara att blunda och jobba sig förbi jul och nyår.
 
Min bästa tid är direkt efter nyår när det känns som om allt är nytt och vi går mot rätt håll, vi har sommaren framför oss istället för bakom oss.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0