Klumpiga jag!

 
Fortsätter att jobba på min jogging och utmanar mig själv på löpbandet.
 
Men idag när jag joggade och såg att jag även idag hade chans att klara 4 km på 30 minuter råkar jag trycka på nödstoppen....... Det har hänt förut och jag fattar inte att jag inte lär mig. 
 
Nödstoppet kom när jag joggat i 22 minuter och jag visste att jag hade mindre än en kilometer kvar så jag drog igång bandet igen och efter en minut gör jag samma tabbe.....
 
Är jag helt korkad eller?????
 
Som straff fick jag hålla på i tio minuter till.
 
Tar 5 km ute i helgen men risken finns väl att jag springer i diket eller nått!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det där har jag också gjort! Sjukt irriterande!

2015-04-10 @ 08:28:22
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0