178 kilometer och två timmar färja


Men varför har jag inte vetat om att det finns något så vackert och så nära ändå?

Varit en fantastisk dag och vädret har dessutom levererat sol, det är ändå lite kyligt i luften men den är ren och klar.

Åkte från Fauske vid halv åtta i morse och GPS visade att det skulle ta två och en halv timme till Skutvik där det går färja över till Lofoten. Det var mycket uppför och nedför och jag vet inte hur många tunnlar jag fick åka genom. En av tunnlarna var på nästan fem kilometer.

Det gick hur bra som helst fick bara stanna för att släppa över får, jag hade tydligen vänjningsplikt 😜.

Färjeturen över var lugn och fridfull och vacker, den tog två timmar.


...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0