Med en paj i ugnen

 
Det var den sommarsemestern. Har aldrig varit med om att den gått så fort som den här. Ja visserrligen är det inte fyra fulla veckor utan bara tre och en halv. 
 
När jag tänker efter kan det kanske bero på att jag varit iväg mycket, ända nere i Skåne, ja och några timmar i danmark, sedan långt upp i Sverige och Norge. Haft det för bra kanske.
 
Men nu gäller det att komma tillbaka i den vanliga trallen och dessutom behålla den form jag är i och att förbättra den. Joggingturerna går riktigt bra och jag ökar lite hela tiden i hastighet i uppförbackarna. 
 
Har till i morgon bokat in Yogapass direkt efter jobbet för att få lite smidighet i lugn. Tänker sedan att jogga i allafall två kvällar den här veckan. Måste sedan varefter börja styrketräning eftersom jag är ganska svag i armarna.
 
Loppisen fortsätter några veckor till, där märks det att det inte är lika mycket folk i farten längre. Kan faktiskt vara stunder då det inte är några kunder inne men vi håller på till Östgötadagarna och sedan packa ner och så får vi se hur det blir till nästa sommar.
 
Ska försöka komma ihåg att väga mig imorgon men jag tror att det ligger på straxt över 60 kilo och här kan det ligga nu.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0