Vardagen är igång

 
Då är jag tillbaka i den vanliga trallen. Går upp tidigt för att åka och jobba heldag kommer hem, lagar mat sätter mig i fåtöljen och försöker se något på TV:n men somnar :)
 
Har inte joggat något under arbetsveckan, haft lite känning av magsåret tror jag och har därför inte vågat och heller inte orkat. Var på yoga i måndags vilket var skönt men samtidigt är yogan lite för långsam för mig och blir nästan lite stressad av att det är långsamt....... men kan vara det jag behöver lära mig.
 
Drömmer mig bort till häftiga resor och nu har jag hittat en tio dagars kryssning som urgår från New York som jag är lite sugen på..... Kryssningen kostar cirka 6 000 men då ingår all mat och tror att jag kan hitta flyg för cirka 6 000 till......för att bila dit kan vara lite långt även för mig ;)
 
Det blir svårt att övertala Ingemar......kanske någon annan vill följa med? Nä jag bjuder inte men jag ordnar resrutten. 
 
Livet är kort och resa är det jag helst vill göra så därför måste jag tänka
"GÖRT"
 
Just det ja, vikten som inte är något av vikt :)
61 kilo 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0