100 pass till midsommar

 
Så där ja, nu är förkylningen nästan borta. Lite snorig och låter lite "kracksig" men mår bra och känner mig pigg.
 
Tog en promenad igår på fem kilometer och idag var jag på gymmet och körde lite lungt i 40 minuter med olika övningar.
 
Skönt att komma igång för jag är med i utmaningen 100 pass före midsommar och jag ligger efter. Undrar om det är möjligt att få ihop det. Men jag ger banne mig inte upp utan ska verkligen försöka komma ifatt.
 
Den första augusti går det ett lopp här på Vikbolandet där man kan välja mellan att springa eller cykla 42 kilometer (tror det var den längden). Start och mål ska vara här vid ICA. Funderar på om jag ska delta på cykel. Måste bara få min cykel servad och sedan börja träna......när våren är här.
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt att du är bättre och på gång igen!!

Jag skulle kunna tänka mej att cykla med dej!

2015-01-08 @ 11:40:20
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0